בעלי סוכנות רכב: יש לכם שירותי מרכזיה מתקדמים?

שירותי מרכזיה

מנהלים סוכנות רכב? אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם עד כמה מורכבים האתגרים איתם אתם מתמודדים ואנחנו מניחים שכמו הקולגות שלכם, גם אתם מחפשים דרכים יצירתיות כל הזמן לייעל את העבודה ולהגדיל את שורת הרווח בסוף כל חודש. מצד אחד, יש לכם צורך אמיתי בשיווק וקידום של העסק שלכם, ומצד שני התחזוקה השוטפת של הרכבים שאתם חייבים לדאוג לה, הופכות את כל העבודה ללא פשוטה הרבה פעמים, וזה עוד לפני שמדברים על התחרות הגדולה בענף. לכן, אנחנו רוצים להציג בפניכם דרך אחת פשוטה ומהירה לייעול העבודה שאתם יכולים להתחיל להשתמש בה כבר ממחר בבוקר. אנחנו מדברים כמובן על שירותי מרכזיה מתקדמים, והנה כמה סיבות טובות מדוע גם הסוכנות שלכם צריכה שירותים כאלו.

סדר וארגון בכלל הפניות אליכם

כל סוכנות רכב עובדת בדרך כלל בצורה מעט שונה וכל אחת מציעה גם שירותים אחרים. יש כאלו שמציעות רכבים למכירה בלבד וכאלו שגם מאפשרות השכרה. כאלו שמוכרות רכבים פשוטים ויד שנייה וכאלו המתמקדות בשיווק של רכבי יוקרה וכך הלאה. בגלל הוורסטיליות הגדולה הזאת ובעיקר מפני שמדובר בעסקים אליהם פונים מאות לקוחות מדי יום, הניתוב של השיחות חייב להיות יעיל במיוחד. אם אתם רוצים להבין בדיוק איך עובדת מרכזיה חכמה, מידע נוסף תוכלו למצוא כאן, אבל בגדול נאמר שזו הדרך הבטוחה והנכונה ביותר לייעול העבודה שלכם. אם לקוח מעוניין ברכישה הוא יגיע מייד לנציגים המתאימים, אם לקוח רוצה להשכיר דווקא רכב לטווח ארוך או קצר, הוא לא יצטרך להמתין הרבה על הקו בשביל לעשות זאת, מה שעשוי לגרום לו לוותר על הרעיון, ואם זה בכלל ספק שיוצר קשר, הוא עוקף את כל ההמתנה המיותרת. הניתוב המהיר והחכם של כל מי שפונה לעסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור סוכנויות הרכב בימינו.

אל תפספסו אף עסקה

נניח לרגע שאתם לא משווקים של כלי רכב, אלא בעלי פיצרייה. ונניח לרגע שלקוח התקשר ולא קיבל מענה. סביר להניח שמצב הזה הוא יעבור אל הפיצרייה הבאה, וזה לא כל כך נורא כי כנראה שהלקוח הבא כבר מחייג ממש ברגעים אלו. אבל מה אם הפיצה שלכם היא בכלל לא פיצה ומדובר ברכב מדגם יונדאי טוסון החדשה, ממנו אתם מעוניינים למכור לפחות 3 יחידות בחודש שעל כל אחת אתם מרוויחים 40,000 שקלים לצורך העניין? ובכן, במצב הזה אי מענה ללקוח משמעותו הפסד ברווחים וזה כמובן משהו שאתם רוצים להימנע ממנו בכל מחיר. כאשר כל הפניות הטלפוניות שלכם מגיעות לאותו המקום, וכאשר הלקוחות שלכם הולכים לאיבוד עם מענה אוטומטי סבוך ומיושן, אתם למעשה גוזרים על עצמכם הפסדים. הפתרון של מרכזיה מתקדמת הוא בגדר השקעה מינימלית שתחזיר עצמה תוך זמן קצר ואת ההבדל אתם כנראה תרגישו כבר מהחודש הראשון.

תקשורת פנים ארגונית יעילה במיוחד

מה קורה כשעודד ממחלקת הרכש שכח לעדכן את מיכל מהשיווק לגבי הקמפיין החדש שצריך לעלות שחייב לעבור קודם אצל יעל ממחלקת הנהלת חשבונות? כנראה שהרבה בלגן ודברים לא טובים, וזה משהו שמאפיין לא מעט עסקים עם תקשורת פנים ארגונית לקויה. ככל שהעסק שלכם גדול יותר וכולל הרבה מאד עובדים, ובמיוחד כאשר מדובר על עסק עם כמה וכמה סניפים, שירותי המרכזייה יכולים לייעל את העבודה במידה רבה, וגם כאן בטווח הארוך מדובר בחיסכון אדיר ובמיקסום של רווחים.

לסיכום – מדובר בשירות שהוא לא יקר במיוחד ויכול להגדיל לכם את שורת הרווח, ככה שחבל לא לנסות. בהצלחה!

השארת תגובה