תוכנה לחברות השכרת רכב: הכירו את המערכת של תפנית

האם שמעתם על תפנית? אם אתם חברת רכב ועדיין לא שמעתם עליה או שאינכם מכירים אותה מקרוב, תפנית היא מערכת ERP שכדאי מאוד להכיר. מדוע?

המערכת שהוכנה במיוחד בשבילכם

על עולם מערכות ה-ERP בוודאי שמעתם – זהו סוג מערכות מבוסס מאוד בעולם העסקים, מזה שנים. מערכת Enterprise Resource Planning מוכיחה עצמה בשטח באינספור עסקים ברחבי העולם, בתור "סוס עבודה" נאמן ויעיל מאוד, אשר רוב פעילות העסק מתרכזת סביבו. כאשר מתקינים תוכנה כזו בעסק, זהו אמצעי התייעלות חשוב ורב עוצמה. אך בכדי להפיק את תועלותיו הרבות, חיוני לבחור היטב את התוכנה שמתאימה לכם ביותר בתחום זה. המלצה שכדאי שתיקחו בחשבון, היא ללכת על "תפנית". באמצעות יישום המערכת הזאת, תקבלו תועלת כפולה ומכופלת. גם ERP, גם התאמה במיוחד למגזר שלכם וגם מערכת וותיקה ובשלה מאוד. יש למעשה עוד כמה תועלות ובהמשך תקראו עליהן. למה הכוונה בהתאמה במיוחד למגזר? ERP הוא למעשה סוג מערכות רב שימושי. ניתן להשתמש בהן בדרכים רבות והדבר משתנה מעסק לעסק. אחד הדברים הראשיים שמשפיעים על כך, הוא כמובן התחום שבו פועל העסק. עבורכם כחברת רכב, תפנית מציעה את הערך המוסף המיוחד של תאימות מראש למגזר זה (לצד התאמות מיוחדות, לשורת מגזרים נוספים). חשוב לציין, שתפנית מיועדת לעסקים גדולים בלבד.

היצרנית שמאחורי תפנית

עוד יתרון חשוב, הוא שתפנית מפותחת על ידי חברת הטכנולוגיה מטריקס. מי שמכירים את שוק המחשוב העסקי המקומי, יודעים שזו היא חברה איכותית ובולטת במיוחד. אחד מתחומי מומחיותה הוא עולם ה-ERP והדבר בא לידי ביטוי מרשים, במערכת ה-ERP תפנית.

 

 

מה תפנית כוללת?

התוכנה מאפשרת לכם בין השאר, לתת מענה מצוין להיבטים הבאים של ניהול פעילות השכרת הרכב:

  • ניהול מכירות – בעזרת תפנית, תוכלו לנהל היטב את כל תהליכי המכירה שלכם. תוכלו לנהל לידים, בין אם מקורם בשיחות טלפוניות, באתר האינטרנט שלכם, במאגרי מידע חיצוניים או בכל מקור אחר. תוכלו גם לנהל אנשי מכירות, לנהל טיפול במתן הצעות מחיר ובאישורן (חיתום).
  • ניהול עסקאות – תפנית מאפשרת לכם לבצע הקמה וניהול של עסקאות מול לקוחותיכם מסוגים שונים. אם זו עסקה מסוג הלוואת רכב, ליסינג מימוני, הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד רכב ועוד.
  • ניהול צי הרכב – חשוב מאוד כמובן לנהל היטב את צי הרכב שלכם. גם בכך תפנית מספקת כלי עזר יעיל מאוד.
  • ניהול קשרי הלקוחות (CRM) – ריכוז כל פרטי הלקוחות שלכם במקום אחד, כך שיש לכם תמיד מקור מדויק ועדכני לכך, ללא כפילויות.
  • ניהול פיננסי – תפנית מציעה גם סיוע בניהול הפיננסי השוטף של העסק. הכל באופן שתואם לדרישות החוק ולמה שמקובל בתחום החשבונאות. מודול זה יספק לכם מענה לניהול ספר ראשי, ניהול ספקים ותשלומים, ניהול לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דו"חות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית. הכל ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית.
  • ניהול ארכיון דיגיטלי – ניהול מרוכז ומתקדם של המסמכים השונים של העסק, כגון התכתבויות עם לקוחות. כמו כן, קישור המסמכים לישויות השונות במערכת ה-ERP, אם זה למשל לקוח, הזמנה, רכב או הסכם. מודול זה, מאפשר לכם גם לסרוק כמויות רבות של מסמכים, מכל סוג ומבנה. זאת, בקצב מהיר וגם באיכות גבוהה.

אלה היו כמה דוגמאות בולטות. מלבדן, תפנית כוללת מודולים נוספים, אשר מסייעים לטפל בניהול השרות, ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה ועוד.

לסיכום

קחו את תשתיות המחשוב שלכם לרמה הבאה, עם מערכת ERP מותאמת עבורכם מראש, מיצרנית איכותית.

השארת תגובה